SEO este un termen care acoperă o gamă largă de tehnici și înseamnă practic optimizare SEO site-uri web pentru motorul de căutare, astfel încât acestea să răspundă tuturor cerințelor motorului de căutare și ale utilizatorilor. De asemenea, optimizarea SEO oferă site-ului valoare, popularitate, calitate, viteză, specificații tehnice. SEO este într-adevăr un proces complex și dinamic. Și pentru a explica într-un mod foarte specific și ușor de înțeles, se poate face o comparație cu ceea ce a fost optimizarea SEO cu ani în urmă și ceea ce este acum.
SEO 1.0
Cu servicii de optimizare SEO era ușor să obții un clasament al site-ului după anumite cuvinte. Apoi a funcționat principiul „Cu cât mai mult, cu atât mai bine”. Optimizatorii au încercat să obțină cât mai multe link-uri către pagina principală, indiferent de surse. S-a pus mult accent pe cuvintele cheie și pe densitatea acestora. Cu cât fraza importantă apărea în mai multe locuri, cu atât era mai probabil să se obțină rezultatul dorit. Ceea ce, la rândul său, a dus la rezultate negative semnificative: utilizatorii nu au obținut cele mai bune rezultate de la motorul de căutare; s-au produs scrieri ciudate, uneori limitându-se la inadmisibil și la neînțeles. Principala problemă a fost că vechile moduri de SEO au încercat să optimizeze site-ul în sine, fără a acorda atenție paginilor interne și utilizatorilor înșiși. Inițial, aproape totul a fost făcut greșit.
SEO 2.0
Astăzi, serviciul de optimizare SEO este radical diferit. Accentul se pune aici pe consumator și pe ceea ce își dorește acesta. Cuvintele cheie sunt importante, dar mai ales subiectul, experiența bună a utilizatorului, valoarea și utilitatea conținutului, și acest lucru ar trebui prezentat publicului potrivit. Lucrurile sunt mult mai complexe, dar și mult mai corecte. Dacă potențialului utilizator îi place un site web, acesta devine plăcut pentru ochi, îl remediază ușor și intuitiv, navighează rapid și cel mai important, are încredere în conținutul sau serviciul oferit, atunci motorul de căutare îl va aprecia.
Desigur, dacă vrei să fii perfect, trebuie să acorzi atenția cuvenită optimizării SEO atât pe pagină, cât și pe site. Totul este făcut astfel încât să fie util pentru Google și mai ales – pentru utilizatori.
Site-ul tău are nevoie de optimizare SEO?
Numeroase studii și experiența personală, demonstrează că traficul din rezultatele organice ale motorului de căutare, este cel mai puternic trafic de conversie. Cu alte cuvinte, șansa ca un potențial client să intre pe site-ul tău și să devină un client, este foarte mare. Optimizarea SEO este una dintre cele mai populare servicii din lume. SEO nu are o valoare exactă, fixă sau un cost identic pentru fiecare client, și nu poate exista – fiecare proiect este diferit, industriile și obiectivele, de asemenea. SEO este o investiție extrem de bună, cu o rată de rentabilitate foarte mare.