De ce să diversifici mereu oferta de mobilă pentru evenimente a afacerii tale HoReCa?

Dată:

Locaţia în care va avea loc nuntă, botezul, aniversarea, un eveniment corporatist său personal este foarte importantă. Locaţia nu este neapărat un ballroom, ci poate fi o sală a unei pensiuni,a unui restaurant sau a unei afaceri din domeniul HoReCa frumos amenajata. În România, reprezentanţii acestor afaceri nu acorda suficient de mare importanţă schimbării obiectelor de mobilă pentru evenimente şi consideră că, dacă investesc de la începutul afacerii în mobilier de bună calitate de tip mese şi scaune, ulterior le pot “împodobi” şi amenaja în ton cu evenimentul.

În ultimii ani se poartă închirierea obiectelor de mobilier pentru evenimente pentru a fi în tendinţele modei.

5 motive pentru care locaţia evenimentelor are nevoie de mobilă de evenimente închiriată şi diversificata

Principalele motive pentru care reprezentanţii afacerilor HoReCa sunt îndemnaţi să investească în mobilier pentru evenimente de închiriat, mobilier ce va fi schimbat de fiecare dată când pretenţiile clienţilor şi exigențele acestora nu sunt întrunite de mobilierul permanent al locaţiei respective sunt:

  • clienţii doresc diversitate. Nicio mireasă nu şi-ar dori că locaţia nunţii ei să arate întocmai ca şi cea a verişoarei sau celei mai bune prietene la care a participat de curând. Fotografiile de la nunta sunt amintiri importante şi fiecare mireasă le va aprecia dacă decorul este inedit, invitaţii sunt fericiţi şi dacă totul a ieşit bine. Pentru că fiecare mireasă vrea o nuntă unică, specială, mobilierul pentru evenimente de închiriat este soluţia perfectă;
  • clienţii doresc un eveniment cu tematică. Un alt motiv pentru care reprezentanţii afacerilor HoReCa investesc în mobilier pentru evenimente de închiriat este acela că din ce în ce mai mulţi clienţi vor nunţi sau evenimente cu o anumită tematică sau coordonate pe o paletă de culori sau pe o anumită nuanță. Aşadar, este nevoie de un mobilier variat, elegant, spectaculos, care să poată fi amenajat în diferite moduri, de scaune în diferite forme şi culori, de mese rotunde şi pătrate, de mese lungi și scurte, rezistente, uşor de mutat şi de personalizat;
  • clienţii sunt influenţaţi de influenceri. Influencerii în domeniul nunţilor şi evenimentelor festive dau tonul evenimentelor în următorul sezon, iar cei care le fac vizualizări pot solicita reprezentanţilor restaurantelor, spre exemplu, un anumit tip de mobilier cu care să fie dotată sală. Cum atmosfera evenimentului este dictată în mare parte şi de mobilierul folosit, este simplu de recreat o nuntă de lux dacă există posibilitatea folosirii elementelor de mobilier premium;
  • administratorii doresc să “bată” concurenţa. În unele cazuri, mobilierul din saloanele de evenimente poate face diferenţa între afacerile HoReCa. De aceea, administratorii restaurantelor care doresc să fie în fața concurenţei trebuie să ia în calcul închirierea mobilierului astfel încât să se diferenţieze într-un mod pozitiv;
  • este disponibil mobilier de închiriat atât pentru interior, cât şi pentru exterior. Atât reprezentanţii afacerilor HoReCa ce ţin evenimentele la interior, cât şi cei care se concentrează numai pe evenimentele organizate în aer liber au posibilitatea de a închiria mobilier modern şi potrivit pentru fiecare exigență în parte.

Popular

Articole similare
Related

Cum să te pregătești financiar pentru concediul în Creta

Planificarea financiară pentru un concediu poate fi o adevărată...

Nume de papagali idei pentru alegerea potrivita

Alegerea unui nume potrivit pentru papagalul tau poate fi...

De ce recunoașterea facială devine noul standard de securitate al industriei cazinourilor

Într-o perioadă în care tehnologia ne remodelează neîncetat realitatea,...

Aria sectorului de cerc cum se calculeaza

Aria sectorului de cerc este un concept matematic esential,...