Indiferent daca esti o escorta sau un antreprenor independent, gasirea clientilor este un lucru dificil. Acele escorte care lucreaza cu agentii pot gasi cu usurinta clienti, deoarece agentia face toata munca de a atrage clienti, iar escortele trebuie pur si simplu sa-l multumeasca pe client. Dar cand esti antreprenor, daca incerci sa zbori singur, ceea ce conteaza cel mai mult este marketingul tau.
Marketingul este cheia succesului pentru orice afacere, iar marketingul este singura modalitate de a ajunge la mii de potentiali clienti. Asadar, iata cateva sfaturi de marketing pe care escortele le folosesc pentru a deveni populare.
1. Dezvolta-ti personalitatea
Clientii tai doresc sa creeze o legatura personala cu tine. Cu atata concurenta in industria escortelor, personalitatea este cea care va atrage clienti si va construi o noua baza prin recomandari.
Site-urile web permit vizitatorilor sa cunoasca persoana pe care doresc sa o angajeze. Increderea este foarte importanta in stabilirea unei conexiuni. In multe sectoare de activitate, personalitatea vine dupa marca companiei, dar atunci cand esti antreprenor solo, este invers, identitatea are mai multa valoare pentru ca antreprenorul isi intruchipeaza marca.
2. Videoclipul este atuul numarul unu
Avand in vedere ca videoclipurile reprezinta acum aproape trei sferturi din tot traficul de internet, site-ul tau ar trebui sa tina cont de aceasta tendinta.
Indiferent daca postezi videoclipuri promotionale sau clipuri din culise ale afacerii tale, ar trebui sa ai videoclipuri care sa iti alimenteze vizibilitatea. Include in fiecare videoclip domeniile tale de expertiza pentru a starni interesul clientilor. Videoclipurile pot oferi clientilor tai o idee mai concreta la ce sa se astepte.
3. Cauta ca un client
Fiecare site ar trebui sa cunoasca cele mai importante cuvinte cheie de cautare pentru industria sa si sa le includa in metadate. Optimizarea pentru motoarele de cautare tine cont de ceea ce cauta utilizatorii pentru a-ti gasi site-ul. Acest lucru este deosebit de important in industria escortelor, deoarece numele oraselor si districtelor insotesc de obicei cuvintele de cautare, cum ar fi de exemplu escorte Bucuresti.
4. Publicarea anunturilor
O escorta posteaza reclame pe diferite site-uri web pentru a se asigura ca sunt clienti care vin la ele. Exista multe site-uri web de anunturi disponibile unde milioane de vizitatori sunt disponibili. Ca antreprenor, trebuie sa plasezi si publicitate pe site-uri web. Nu falsifica nimic care ti-ar putea afecta imaginea fata de clienti.
5. Foloseste retelele sociale
Aproape 80% din populatia lumii se afla pe retelele sociale precum Facebook, Instagram sau Twitter. Trebuie sa utilizezi retelele sociale pentru a ajunge la milioane de oameni care doresc sa beneficieze de serviciile tale. Poti sa creezi pur si simplu un profil pentru site-ul tau si sa inviti alte persoane sa aprecieze pagina ta.