?> TOP 5 lucruri pe care le poți face pentru un echilibru perfect între viața personală și cea profesională » Webservator

TOP 5 lucruri pe care le poți face pentru un echilibru perfect între viața personală și cea profesională

Dată:

La momentul actual viața nu mai este doar despre a fi împlinit profesional și a câștiga extrem de mulți bani. În ziua de astăzi, mai ales generațiile ce vin din urmă, pun extrem de mult accent pe viața personală și pe libertatea de a-ți îndeplini propriile hobby-uri. 

Iată 5 lucruri pe care le poți pune în practică astfel încât să ai parte de un echilibru între cele 2:

  1. Stabilește-ți limite

Nimeni nu-și dorește că după terminarea programului de lucru să mai fie contactat sau deranjat pentru problemele de serviciu. Astfel, de la bun început poți să le transmiți colegilor acest fapt, poți să-ți pui telefonul de serviciu pe modulul „silent” și să nu îți pui emailul de serviciu pe device-urile personale. În acest fel te vei putea deconecta de taskurile profesionale și te vei putea focusa pe ceea ce îți dorești tu: sport, ieșiri cu prietenii sau chiar doar câteva ore de odihnă binemeritate. 

  1. Deconectează-te din timp în timp

Pentru a avea un echilibru, e nevoie ca din când în când să îți iei timp doar pentru tine și pentru apropiații tăi. Astfel, planifică-ți din timp unde vrei să mergi și în ce perioadă și vorbește cu colegii tăi și cu superiorii tăi astfel încât să nu încurci sau să fii plecat atunci când este mare nevoie de tine. 

  1. Optează pentru un job flexibil

Dacă îți dorești să ai mai mult timp pentru tine sau pur și simplu consideri că un job clasic, de la 9 la 17 nu ți se potrivește, atunci ai posibilitatea de a opta pentru un job cu program flexibil. La momentul actual există multiple domenii ce îți oferă acest beneficiu: IT, comunicare și marketing, precum și studioul de videochat RichGirls. Un job ca model online este uneori cea mai potrivită cale pentru a obține ceea ce îți dorești.  

  1. Organizează-ți taskurile 

Fie că vorbim de aria profesională, fie că vorbim de sfera personală e important să ai o planificare și o prioritizare a taskurilor. În acest fel vei știi care sunt lucrurile cărora trebuie să le acorzi o atenție deosebită și cum poți face astfel încât să nu ajungi să ai foarte mult de lucru.

  1. Acceptă realitatea 

Nu mereu vei avea parte de un echilibru perfect între cele două, însă trebuie să știi că nu este nicio problemă. Trebuie să înveți să accepți că există perioade și perioade, că la un moment dat la job vei avea mai multe taskuri sau în viața ta personală se vor întâmpla concomitent mai multe lucruri, însă ele vin și pleacă, deci nu trebuie să faci un stil de viață din ele. 

Trebuie să știi că nu există un stil de viață bun sau rău, ci doar unul adaptat nevoilor și dorințelor tale. De aceea, e important să știi cum ai nevoie, precum și care sunt lucrurile care contează cu adevărat pentru tine. 

 Sursa foto: pexels.com

Popular

Articole similare
Related

Eleganță la înălțime: candelabrele și lustrele moderne transformă casele românilor

Proprietarii de locuințe din România acordă o atenție sporită...

Cum verifici dacă echipamentele angajaților respectă standardele de siguranță

Respectarea normelor de securitate în muncă începe cu alegerea...

Festivalul berii de la Tulcea

Festivalul berii de la Tulcea: O experienta unica Festivalul berii...

Ziua internationala a medicului

Importanta Zilei Internationale a Medicului Ziua Internationala a Medicului este...