Unii cred ca serviciile oferite de o agentie de marketing online este destinata exclusiv companiilor mari. Dimpotriva, scenariul actual demonstreaza ca angajarea unei agentii de marketing digital si investitia in strategii de marketing aduce beneficii companiilor de orice industrie si dimensiune. Prin urmare, acum si afacerile locale, chiar si cele mai mici migreaza pe internet.
Cu toate acestea, o intrebare frecventa in randul antreprenorilor din diverse sectoare, precum juridic si contabil, spre exemplu, este cunoasterea momentului ideal pentru a angaja o agentie de marketing digital.
Cum alegi momentul potrivit pentru a incepe o colaborare cu o agentie de marketing digital?
Intrucat nu exista o regula care sa defineasca acest moment, cel mai clar semn este atunci cand intelegi ca compania ta are un mare potential digital, dar nu profiti de el.
Pentru a face totul mai eficient, poti angaja o agentie de marketing digital din Bucuresti care va planifica, executa si masura minutios strategiile digitale. O companie cu experienta, precum Digital Metrics, inseamna automat o echipa completa si dedicata spre a-ti oferi cele mai bune rezultate tinand cont de obiectivele tale de e-commerce.
4 semne ca este timpul sa angajezi o agentie de marketing digital
O agentie de marketing digital implementeaza si optimizeaza procesele, facandu-le mai eficiente. O strategie de marketing digital bine structurata si planificata poate oferi vizibilitate serviciului, marcii sau produsului pe care il ai.
In plus, asa vei putea ca sa stimulezi interactiunile publicului tinta si sa-ti folosesti afacerea. In prezent potentialii tai clienti sunt inserati in universul online.
Compania ta nu are prezenta digitala
Astazi este inca obisnuit sa vezi micile intreprinderi ignorand puterea internetului. Cu toate acestea, lasarea acestui canal deoparte este o idee proasta.
A avea un magazin online nu este singura modalitate de a te bucura de beneficiile internetului, de exemplu. Blogurile, site-urile web de afaceri, retelele sociale, reclamele online sunt cateva dintre numeroasele posibilitati ale marketingului digital pentru a atrage noi clienti si a-ti creste profiturile.
Daca compania ta nu este inca online, ar putea fi timpul sa investesti intr-o agentie de marketing digital care sa te sfatuiasca pe aceasta cale.
Nu ai timp si nu te pricepi la e-commerce in domeniul online
Unul dintre pilonii marketingului digital, fie prin bloguri, site-uri web sau retele sociale, este marketingul de continut. Astfel, pentru ca aceasta strategie sa functioneze, este necesar sa respectati un calendar editorial cu dezvoltarea de continut unic, de calitate si relevant pentru publicul dumneavoastra tinta.
Toate acestea necesita timp si, desigur, cunostinte specifice pentru a obtine rezultate bune. Asadar, in loc sa petreci ore intregi incercand sa invete si sa dezvolte un calendar editorial, sau chiar sa creeze reclame online, ce zici sa angajezi o agentie de marketing digital care sa iti ofere toata asistenta de care ai nevoie cu expertiza lor?
Prin profesionisti de marketing online, agentia isi va putea atinge obiectivele pentru companie.
Ai rezultate slabe cu afacerea ta online
Multe companii au deja pagini pe retelele de socializare sau chiar un site web, unde partajeaza fotografii si continut. Unele dintre aceste companii chiar interactioneaza pe aceste canale. Altii chiar risca un continut sponsorizat si sunt impresionati cand obtin unele rezultate.
Cu toate acestea, fara o strategie bine definita, aceste rezultate sunt pe termen mediu sau lung proaste si nici nu pot fi masurate corect. Asadar, daca ti se intampla asta, poate ca este timpul sa angajezi ajutor de specialitate.
Expertiza unei agentii de marketing digital poate fi solutia pentru a depasi aceste dificultati, a schimba ceea ce este necesar si a aplica cea mai buna strategie unica pentru compania ta.
Echipa interna nu (mai) face fata schimbărilor rapide din e-commerce
Un alt semn ca compania ta ar trebui sa angajeze o agentie de marketing digital este atunci cand “echipa ta de marketing” este redusa la un singur angajat. Adesea, aceasta persoana este proprietarul insusi sau chiar un angajat dintr-un alt sector care desfasoara aceste activitati fara cunostintele necesare.
Pentru a avea cele mai bune rezultate pe internet este nevoie de profesionisti specializati si diversificati. Astfel, o strategie eficienta implica profesionisti pregatiti in domenii precum inbound marketing, design, comunicare sociala, printre altele, toate urmarind obiectivele fiecarui proiect.
Doar atribuirea unei singure persoane pentru a indeplini toate aceste functii poate sa nu dea rezultate. Prin urmare, atunci cand investesti in angajarea unei agentii de marketing digital, ai o strategie online care va fi planificata si executata de profesionisti cu cunostinte specifice.
Solutia? Alege colaborarea cu o agentie de marketing digital experimentata din Bucuresti
Prin urmare, este posibil sa obtineti cele mai bune rezultate fara a fi nevoie sa investiti in angajarea unei echipe interne de marketing.
Angajarea unei agentii de marketing digital, precum Digital Metrics, pentru compania ta aduce experienta, calitate si un raport calitate-pret excelent. Investitia in canale digitale este esentiala pentru ca compania ta sa aiba succes astazi si, bineinteles, poti castiga doar contand pe ajutorul profesionistilor care se ocupa zilnic de asta.
Acordand atentie semnelor enumerate mai sus, vei fi mai bine pregatit sa identifici daca este sau nu timpul sa angajezi o agentie de marketing digital. Pentru a afla mai multe, intra pe digitalmetrics.ro si afla mai multe despre strategia ideala pentru afacerea ta!